My Blog List

Sunday 3 July 2011

puding rose laici ~

assalamualaikum..

disebabkan laptop yg kebengenan setelah aku memasukkan berbagai bagai virus kedalamnya,,dan akhirnya die mematikan diri tanpa dpt disedarkan..aku dgn muka selamba tapi hati gelabah membawa sejenis ubt yg dinamakan windows 7 dan mengistall balik laptop aku..disebabkan itulah aku tdk dapat menatap dan menekan nekan keypad ini utk beberapa hari..owh rinduuu !!

oleh kerana kebosanan sebab laptop takde takleh nak online jadi aku masuk dapur bukak peti and nampak satu kotak agar agar NONA..

so,,dgn mata aku yg kelihatan nakal pada waktu itu menjeling jeling kearah periuk utk memasak agar agar ini..


kemudian aku memulakan step2 berikut..memasukkan sekotak agar agar ( TAPI JGN MASUK DGN KOTAK2 PLAK,,NAYA !! ) bersama sama dgn 200ml air..

dgn rajinnya aku mengacau dan kacau sehingga la ia mendidih dan kemudian aku ambik bekas dan kemudian aku sendukakn kedalam bekas itu dan kemudian,,hadoii,,brape byk kemudian nie derr..

last last aku taruk laici dlm tin kedalam bekas tue..disebabkan agar agar tue masih lagi cair,,time aku masukkan laici tue die akan bunyi ,,PLUPPP !!

ha,,kalau tak bunyi kena ulang ulang buat sampai bunyi ..( just kidding !!) hee

kemudian taruk dalam peti utk sejukkan die..

bila dah sampe time hi tea,,aku bukak peti tgk dah habis...


HADOIIII,,AGAIN.!!!ABG AKU MAKAN SAMPAI LICIN..

tapi nasib baik aku sempat sanap dulu..hee,,jadi nie lah hasilnya..

No comments:

Post a Comment